Dostawa i płatności
I. Czas realizacji zamówienia
Zamówienia złożone po godzinie 12:00, będą realizowane od 1 do 4 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia).
Zamów i opłać do godziny 12:00 w dni robocze, a paczka zostanie wysłana w ten sam dzień.
Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski (lub innych krajów europejskich) za pośrednictwem:
Firmy kurierskiej Inpost
W przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.
II. Płatności można dokonywać w następujący sposób:
a) Szybki przelew – elektroniczny przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU.
b) Przelew standardowy
Przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy.
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO:
53 1050 1302 1000 0092 9294 5905
1-Drive Szymon Cieśla
ul. Chopina 94
43-600 Jaworzno
c) Płatność gotówką przy odbiorze
III. Koszt przesyłki na terenie Polski
Forma dostawy |
Kwota (PLN) |
Przesyłka kurierska |
9,99 PLN |
Przesyłka kurierska – pobranie |
9,99 PLN |
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia (lub poinformowanie Sklepu o potrzebie wydłużenia czasu przeznaczonego na dokonanie płatności). W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje usunięte. Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po otrzymaniu autoryzacji banku.
Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 300,00 zł (do 30kg) – koszty przesyłki GRATIS (na terenie PL)
Promocja nie obowiązuje w trakcie trwania promocji darmowych wysyłek oraz wysyłek paczek powyżej 30kg.
UWAGA! Niektóre produkty z naszej oferty nie podlegają promocji gratisowej wysyłki. Odpowiednia adnotacja zamieszczona jest w opisie produktów.
4. Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej.
Jeżeli zauważycie Państwo iż paczka jest zniszczona, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać protokół po czym poinformować nas o tym.