+48 791 988 363
biuro@e-alexis.pl

Dostawa i płatności

I. Czas realizacji zamówienia

Zamówienia złożone po godzinie 12:00, będą realizowane od 1 do 4 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia).Zamów i opłać do godziny 12:00 w dni robocze, a paczka zostanie wysłana w ten sam dzień. Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski (lub innych krajów europejskich) za pośrednictwem:Firmy kurierskiej InpostW przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.

II. Płatności można dokonywać w następujący sposób:

a) Szybki przelew – elektroniczny przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU.b) Przelew standardowyPrzelew bankowy na rachunek Sprzedawcy.NUMER RACHUNKU BANKOWEGO: 64 1950 0001 2006 4138 4195 0001 1-Drive Szymon Cieślaul. Chopina 9443-600 Jaworznoc) Płatność gotówką przy odbiorze

III. Koszt przesyłki na terenie Polski

Forma dostawyKwota (PLN)
Przesyłka kurierska9,99 PLN
Przesyłka kurierska – pobranie9,99 PLN
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia (lub poinformowanie Sklepu o potrzebie wydłużenia czasu przeznaczonego na dokonanie płatności). W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje usunięte. Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po otrzymaniu autoryzacji banku.Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 300,00 zł (do 30kg) – koszty przesyłki GRATIS (na terenie PL)Promocja nie obowiązuje w trakcie trwania promocji darmowych wysyłek oraz wysyłek paczek powyżej 30kg.UWAGA! Niektóre produkty z naszej oferty nie podlegają promocji gratisowej wysyłki. Odpowiednia adnotacja zamieszczona jest w opisie produktów.

4. Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej.Jeżeli zauważycie Państwo iż paczka jest zniszczona, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać protokół po czym poinformować nas o tym.