+48 791 988 363
biuro@e-alexis.pl

Dostawa i płatności

I. Czas realizacji zamówienia

Zamówienia złożone po godzinie 12:00, będą realizowane od 1 do 4 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia). Zamów i opłać do godziny 12:00 w dni robocze, a paczka zostanie wysłana w ten sam dzień.  Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy. Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski (lub innych krajów europejskich) za pośrednictwem: Firmy kurierskiej Inpost W przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.

II. Płatności można dokonywać w następujący sposób:

a) Szybki przelew – elektroniczny przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU. b) Przelew standardowy Przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy. NUMER RACHUNKU BANKOWEGO: 64 1950 0001 2006 4138 4195 0001  1-Drive Szymon Cieśla ul. Chopina 94 43-600 Jaworzno c) Płatność gotówką przy odbiorze

III. Koszt przesyłki na terenie Polski

Forma dostawy Kwota (PLN)
Przesyłka kurierska 9,99 PLN
Przesyłka kurierska – pobranie 9,99 PLN
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia (lub poinformowanie Sklepu o potrzebie wydłużenia czasu przeznaczonego na dokonanie płatności). W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje usunięte. Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po otrzymaniu autoryzacji banku. Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 300,00 zł (do 30kg) – koszty przesyłki GRATIS (na terenie PL) Promocja nie obowiązuje w trakcie trwania promocji darmowych wysyłek oraz wysyłek paczek powyżej 30kg. UWAGA! Niektóre produkty z naszej oferty nie podlegają promocji gratisowej wysyłki. Odpowiednia adnotacja zamieszczona jest w opisie produktów.

4. Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej. Jeżeli zauważycie Państwo iż paczka jest zniszczona, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać protokół po czym poinformować nas o tym.